Plugg på en lördag

Hej allihopa! Har varit lite off på grund av att jag har haft fullt upp. Igår var jag med 4 andra tjejer och kollade skräckfilm och sov sedan där. Idag har jag suttit och pluggat i minst 2 timmar om Jordanien till ett engelska arbete. Har bara suttit och skrivit, skrivit och skrivit. Har verkligen återupplevt allt! Var där år 2009 och skrev ner hela min resa när jag var där och det är så häftigt att se! Upplevde så sjukt mycket där. Romerska ruiner, Petra, huvudstaden Amman, Döda havet och andra religösa ställen så som där Moses stod och "välsignade landet" och så vidare. Älskar att skriva om länder, ska skriva en travel article och jag satsar på högt betyd på det här arbetet!
 
Ikväll ska jag först äta med familjen och sen åka på fest, så ser planerana ut idag. Men innan dess åker jag antagligen till stallet för att ta hand om en häst. Det kommer jag göra imorgon också, fast då kommer jag rida en häst som heter Gucci och sedan mocka och så för Frenchie. Hon är ju fortfarande inte frisk... gaaash. Imon ska jag också träffa mina fina tjejkompisar så det ska bli kul. En härlig helg!
 
 
OBS EGNA BILDER:
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback