Äntligen till gymmet

Har gått en vecka nu med relativt mycket skräpmat så som nutella, B&J, fika och restaurangmat. Men har kännt att jag verkligen har unnat mig det och har skitit i träning i en vecka. Kanske inte så bra men hur ofta är man "utomlands" (min pappa bor ju i Holland) med en kompis?
 
Men som jag har märkt nu under mina levnadsår så varierar min vikt otroligt snabbt. Kan skippa frukosten och jag går ner ett halvt kilo. Det är helt sjukt! Det låter helt osannolikt men förra veckan när jag tränade och åt bra så gick jag ner 3 kilo på en vecka!! Min vikt rasar så fort jag tränar och äter bra och jag går ner i vikt otroligt enkelt men baksidan av detta är att jag går upp hur enkelt som helst. Den här veckan har jag gått upp flera kilo. Det är nästan läskigt hur mycket det varierar. Vet liksom inte när det tar stopp? Hur mycket kommer jag väga om jag tränar och äter bra veckor i streck? 
 
Någon som känner igen sig i detta viktvarierande? Låter säkert skumt men så är det! Men nu ska jag i alla fall till gymmet med några vänner. Har på mig mina nya shorts och ska även inviga mina turkosa/rosa gymskor. Nice! Taggad till tusen!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback