Historia prov - CHECK

Yes! Äntligen klar! Har skrivit klart historia provet och det gick så bra. Plugget igår och i förrgår lagrades i hjärnan och jag kunde mer än jag trodde. Svarade på alla frågor med bra motiveringar så jag är verkligen jätte nöjd. Länge leve imperialismen! ;)

Nu har jag två lektioner kvar. Håller på att skriva en insändare om "Höj studiebidraget" i skolan som jag kan publicera lite senare och min sista lektion (som slutar vid 4) är matte. Gillar matte så det ska faktiskt bli helt okej. Den här onsdagen tycker jag är riktigt mysig. Ikväll blir det ju bio så det blir ju inte sämre. Historia satte verkligen gräddet på moset då nu är jag verkligen motiverad till allt!

Blondieees

Kommentarer
Disa

<3<3<3



2013-02-06 @ 17:21:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback