Jackpot = förkyld

Var i stallet igår och ska till stallet idag igen. Tyvärr är plutten förkyld och ska därför inte ridas på några dagar (råd av veterinär). Så det blir bara fix i stallet, borsta och mysa idag. Blir mysigt. Har lite sysslor som ska göras idag. Ska städa mitt rum och kaninens bur (bästa på hela veckan..eller?) och även träna på gymmet. Är taggad för att kötta!
 
I morse fixade mamma en jätte god frukost bestående av scones och smoothie så jag har verkligen börjat söndagen på bästa sätt. Tittat på filmen Savages också som får bra betyg av mig, spännande film! Måste också passa på att be om förlåtelse för uppdateringen hela den här veckan. Varit otroligt skönt att vara borta från bloggen lite så skippat att logga in här. Men helgen har varit jätte bra. Varit på fest och även umgåts med mina underbara vänner. 
 
Nu slutar lovet på bästa sätt. En vecka i Holland med Ellen och en bra helg. Glad över mitt sportlov men imorgon börjar allvaret..
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback