Mot Göteborg

Godmorgon på er! Har varit vaken nu i en timma och det är så fruktansvärt skönt att ha tid på morgonen. Har gjort inlägg på Ponnysanning och duschat. Ska strax ner och äta frukost och sedan städa i mitt rum lite. Vill ha det fint till helgen! Igår red jag ett dressyrpass på Jackpot. Han var något stel (pga vilan) men löste det ganska bra tycker jag. Han var fin i galoppen men jobbade mest i skritt och trav igår. Ställde inte så många krav då han som sagt har haft en kortvarig vila nu och behöver mjukas upp.
 
I helgen har jag inga direkta planer och det är skönt faktiskt. Tar dagarna som dom kommer och får se vad som händer! Ska i alla fall till stallet och även gymma. Men idag så ska jag till Göteborg först. Ska till Ungföretagande mässan med klassen eftersom jag går Ekonomiprogrammet. Otroligt skönt att skippa tråkiga lektioner haha.. Efter mässan blir det fika med tjejerna i klassen ♥
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback