Bränt över 1200 kalorier

Tillbaka från gymmet. Jag är DÖD. Herregud, har alltid svettats så här mycket. Utfall, hopp, springa ja ALLT. Attack mot kroppen helt enkelt ;) Innan jag åkte till träningen åt jag wok med kycklig för att hålla mig. Efter det vidriga men roliga passet tränade vi på gymmet. Snacka om att jag är helt slut..
 
Nu när jag kom hem har jag duschat och ätit grovt bröd med tonfisk. Som liten efterätt har jag ätit grönt äpple med kesella. Mumma! Så taggad nu för att träna. Mår så otroligt bra! Idag var jag + 4 grymma tjejer och tränade. Älskar att träna med sina vänner, då peppar man varandra!
 
Tumblr_mgznzl6wzy1rjfr64o1_500_large
This_will_be_my_year_50e3202c9606ee727fdd043a_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback