Mina kvällsrutiner

Alla har olika kvällsrutiner men något jag nästan alltid gör är detta:
 
- Blogga. Jag bloggar 3-4 inlägg på Ponnysanning som ska bli tidsinställda. Accepterar kommentarer, svarar på frågor och kollar mail. Bloggar även här så fort jag har lite tid över.
 
- Göra ordning smoothie. En smoothie gör jag varje kväll till morgonen efter. Det är så himla enkelt att göra och väldigt gott att ha när man vaknar. Har vaniljyougurt, banan och bär i och det är super gott till lite Kspecial över och 2 mackor till. Yum!
 

Fixa ordning ansiktet. Först tvättar jag alltid av sminket. Sedan sätter jag på en återfuktande kräm och tillsist sätter jag på en finnkräm som torkar ut alla finnar och porer. Är super bra och hjälper verkligen. Det här steget missar jag ALDRIG.
 

Sedan måste jag alltid gå på toa, dricka vatten, ha fräsht och kallt vatten bredvid sängen och måste även alltid sätta på läppbalsam eller liknande på läpparna då jag inte kan somna om dom är torra. Måste ha något på! Precis innan jag somnar ligger jag alltid vid mobilen så det har väl också blivit en rutin, haha.
 
Så dessa är mina kvällsrutiner och det här händer varje kväll. Tycker det är skönt med rutiner men har det även såhär om jag inte går i skolan och har lov t.ex!
 
Favorit till läpparna. Elizabeth Arden slår allt!

Kommentarer
Emma-Nellie

Sv. Klart jag gjorde det! ;) <3



Blogg: http://emmiewee.blogg.se
2013-01-16 @ 22:36:16
Anonym

Vad är det för kräm för finnar?



2013-01-17 @ 19:19:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback