Nyår

Vaknade nu av att telefonen ringde. Alltid vaknar man så fruktansvärt sent när man har firat nyår. Kvällen började i alla fall med att jag och några härliga tjejer åt tre rätters middag och hade lite förfest. Det var jätte kul och SÅ gott! Varmrätten var kött, tzatsiki, klyftpotatis, sjukt god sallad och en hemma gjord salsa med typ sjärnfrukter och så. Tack för det Amanda!
 
Sen drog jag vidare tillsammans med Disa till en nyårsfest i Lerum. Det var sjukt mycket härliga människor där (väldigt många också) och vi dansade och hade väldigt kul! Träffade på många man kände också så det var verkligen en bra nyårsafton! DOCK var det extremt tråkigt att någon hällde ut ALL min Hollister parfym över min väska. Skit kul - verkligen. Nä så det förstörde lite men, men. Jag och Joanna kommer säkert åka upp till Stockholm snart och då ska jag köpa det! Luktar verkligen parfym överallt i huset nu pga alla grejer som är dränkta...
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback