Packat och klart

Nu har jag kommit hem efter islandshäst turen. Ska se om jag kan få upp filmen för Videofy verkar inte gilla mig idag. När ni har fått filmen kommer ni också få en utvärdering om hur det kändes att rida islandshäst!
 
Jag har packat resväskan precis och slagit in några julklappar, för imorgon åker jag till min pappa i Holland! Kommer bli jätte mysigt och jag är där i 5 dagar. Uppdateringen ska jag försöka hålla som vanligt men eftersom jag inte kommer rida någonting blir det nog lite mindre inlägg skulle jag tro. Bara så ni är förberedda på det! På planet måste jag läsa så många sidor jag kan i min bok "Flugornas herre". Har det som läxa att läsa ut den under lovet och jag har knappt börjat - bra där!
 
Nåja. Ska till stallet imorgon också. Amanda är så snäll och hänger med och om jag har lite tur så tar hon med kameran. Får se vad vi hittar på. Antingen rider jag ut, longerar eller ridhuset. Har faktiskt ingen speciell plan eftersom jag inte ska rida han på en hel vecka sedan..
 
Vi hörs sen om jag får upp filmen, annars ses vi imorgon här på bloggen. Puss!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback