Veckan som kommer

Hej! Igår jobbade jag min första dag på feriejobbet (med kommunen) och det var väl inte sådär woho direkt. Men,men. Jag har roliga saker för mig den här veckan så det löser allt. Igår red jag efter jobbet och det gick helt sjukt bra. Så fin i dressyren har han aldrig varit. Prövade förvänd galopp för första gången och det gick sååå bra! Nöjd!

Tisdag: jobba och sedan träffa en friendo

Onsdag: jobba och sedan rida tillsammans med Emelie

Torsdag: jobba, stallet och sedan träffa Mathilda som kommet hem från Turkiet!

Fredag: jobba och sedan blir det festligheter på kvällen

Lördag: FAAALSTERBOO med världens bästa Amanda och mamma.

Söndag: FAAALSTERBOO med världens bästa Amanda och mamma.



Kommentarer
Anonym

Vad för feriejobb fick du? :)



2013-07-10 @ 16:10:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback