Super glaad

Har precis bokat Håkan Hellström biljett nu när han spela i Slottskogsvallen. Så kul!! Har även fått in pengar så nu har jag tillräckligt med pengar för att köpa mina efterlängtade primeboots. Ni får se vilka det blir när jag har köpt dom <333
Har även haft en grym helg!! Igår var vi några som hade mys/bus kväll haha. Vi spelade COD (Call of Duty??) hela natten till typ 5 så var lagom trött när jag vaknade. Men pannkakor med nutella och glass väckte mig ganska bra ;)

Vädret har varit helt underbar idag och jag lasttränade Jackpot för första gången idag! Fick låna Lisas transport (taack<3) men hade ingen press eller stress. Lät han nosa på transporten och han fick massa beröm när han stod på den. Nu kommer vi öka successivt och tanken är att lasta till ridprofilen! Så kul!

Ja, livet känns jävligt gött just nu. Umgåtts med både familj och vänner den här helgen och nu är jag på väg för att sova hos Angelica. Börjar sent imorgon. UNDERBARA MARS


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback