Q&A

Linnéa om Hoffman 4/10:
Lycka till på din träning! Ska du hoppträna eller dressyra?:)
På Louise träningar så tränar vi alltid dressyr den första halv timman. Helt ren och skär dressyr. Sedan den andra halvan kör vi hoppning. Men då försvinner inte dressyren helt utan det är alltid inblandat dressyr i hoppningen. Därför gillar jag att träna för Louise då det är 50/50!

Anonym om Hoffman 4/10:
Hej!

Vart nånstans har du hyrt Hoffman? :)
Fin blogg! ;D
Jag hyr Hoffman från http://www.olandsberg.se/. Egentligen inte ett ställe jag rekommenderar då det är extremt konstiga regler... Egentligen var det inte alls tänkt att jag skulle hyra ett hel år. Utan det bestämde vi 1 vecka innan sommarlovet var slut och vi skulle lämna tillbaka honom. Det var pga att mamma inte kunde släppa taget. Jävlar vad tur jag hade...;)

Bästis♥

Kommentarer
Alma

Hoffman, Olandsberg?

Erkänn att du hyr honom från Åsa Linner. Rider på hennes ridskola Örks, Vad bor du? :) Jag har träffat Hoffman innan på ridskolan när han var där tror jag om det var han :)



2011-10-04 @ 20:16:33
Anonym

Kan du berätta om deras regler?

har själv kikat på att hyra ifrån dom!



2011-10-04 @ 21:16:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback