Rosetter

Just nu har jag verkligen inte alls mycket rosetter. Har mest klubbtävlings rosetter. Sen har jag 2 rosetter från Clareberg när det var stilhoppning och sedan 1 från Nääs. Jag älskar mina rosetter och medaljer. Dom är ett minne i sig. Glömmer lätt bort dom tävlingarna jag har failat på då jag bara ser rosetterna och ser tillbaka på dom.

På söndag hade det inte skadat med 2 till rosetter på väggen. Även fall det bara är en P&J vill jag ha rosetterna som ett slags minne. Brukar ni också vilja ha det så? Även fall det är resultaten och hur kul man har det som räknas så tycker jag rosetten ger en sådan känsla. Tänk att papper kan göra mig så glad ;)

Kommentarer
Emmy

va kommer medaljerna ifrån? =)



2012-01-29 @ 15:34:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback