1 maj 2012

Goddag allihopa! Dagen började med att jag släppte ut hästarna och sedan gick jag och la mig igen hos Amanda + 5 andra. Sov till 11 innan vi blev väckta och sedan gjorde vi pannkakor och solade i den UNDERBARA solen. Nu är jag hemma och har solat i 3 timmar cirka. Jätte skönt. Dock får jag nästan bara färg i ansiktet vilket är svin fult, haha. Så nu gick jag och smörjde in mig i BUS också.

Åker till stallet sent ikväll då jag vill rida när det är svalt. När jag gav dom lunchen så hade Hoffman rullat sig och var ur smutsig så när jag kommer dit ska jag borsta han ordentligt, låta han beta en stund och sedan rida ett dressyrpass i paddocken. Hoppas det går ann!
Såhär hittade jag Hoffman igår, lät han vila...



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback