Hösten som kommer

Veckorna framöver

Sitter nu och solar. Är så sjukt varmt här, lökar ihjäl.. Planerar lite för veckorna som kommer nu. Jag har faktiskt planer tre veckor framöver på helgerna. Den här helgen är jag ju hos pappsen. Ska till en Nöjespark imorgon som är tre gånger så stor som Liseberg så det blir mer än nice! På söndag åker jag hem och sedan till stan för att ta en ordentlig shopping för skolan. Jeans, jacka och blusar ska inhandlas. Har planer i huvudet på exakt vilka plagg som ska finnas i min garderob, gäller bara att hitta dom i affär också.

Veckan efter är det maskeradfest, hoppträning och förhoppningsvis lite kvalitetstid med fröken Johansson då hon flyttar till Uppsala snart :@ Veckan efter kommer bli dö kul! Torsdag åker jag och Joanna ner till Skåne för att spendera dagarna där på deras Skyrup Horse Show med mat och boende. Mys! På söndagen firar vi mig med släkten då jag fyller år på måndagen :D Så ser det ut just nu så jag är faktiskt taggad på hösten. Förhoppningsvis blir det också en London resa på november lovet, ska bara prata ihop mig lite med mina vänner. Utöver detta kommer hösten bli grym. Jag blir fodervärd på Pottan och mycket tid kommer spenderas i stallet. Sedan ska även biljetter bokas till Stockholm Horse Show men det är långt kvar. Får sakta mig i backarna nu, haha!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback