Underbara torsdag

Idag har jag spenderat dagen med my wonderful friends Amanda och Emelie. Emelie sov hos mig och så vaknade vi sent och åt en goood frukost. Sen åkte vi till stallet och städade boxarna för hösten och sedan red vi dressyr i den slaskiga paddocken. Dagen bara flög förbi och vid 9-tiden åkte vi tre till en relaxavdelning och badade i en pool. Så skönt. Sen nu i natt har vi spelat monopol i typ tre timmar, haha. Men dagen har iaf varit hur bra som helst. Köpte även ett par jeans när jag och Emelie körde till stallet. Hon har ju körkort(!!!!!!) nu så vi svängde förbi Nääs Bomullsfabriker. Så nice med rosa, lite annorlunda jeans. Passar bra till mina låga primisiar ;) Men dagen har iaf varit grym med mina underbara vänner<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback