Afternoon

Kom hem vid träningen vid kvart i åtta ungefär. Körde ordentligt idag och svettades som en gris haha, så det kändes skönt! Efter träningen gjorde jag en super enkel men mättande middag bestående av tonfisk, keso, tomat, avokado och lingongrova med ost. Mumma! Har suttit och pluggat imperialismen nu i 1-2 timmar också. Har prov på onsdag så jag satte mig och gjorde mindmaps för att punkta upp det viktigaste, lär mig jätte mycket av det! Men nu ska jag försöka sova innan klockan hinner slå tolv. Är faktiskt trött redan och det är ganska ovanligt.

Imorgon ska jag förresten till Gråbo. Ridprofilen har börjat igen så på schemat står det longering för att öva upp sitsen. Tycker det är jätte viktigt med en stadig och korrekt sits så det ska bli roligt. Självklart får ni en kort utvärdering senare. Men som sagt så ska jag sova nu. Första lektionen imorgon är idrott, TAGGA ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback