Dagens ridpass

Dagens ridpass gick som en dröm. Har hittat hans knappar riktigt bra nu och det känns underbart! :) Hoppade fram väldigt kort på ett 20 hinder och sedan började vi på riktigt. Jag är ju lite hopprädd men det gick helt galant. Jag koncentrerade mig och min sits och min rytm stämde med hans framåtbjudning och känsla! Känns härligt att fått vara med om ett riktigt underbart ridpass innan han åker. Klickade fina blilder som jag ska sätta upp på väggen också! :) Blev nästan bara positivt idag. Gillar dock inte paddocken, blir alldeles för snäva svängar. Hoffman hoppade i alla fall sjukt fint och ställde verkligen upp. Vädret var fint och vi klickade 1 meter. Det känns bara sjukt..

Kommentarer
amanda

gud va kul! :D vet själv hur underbart det känns när man flyger över 1m första gången. Särkskilt när man är lite höjdrädd oxå! :)



Förresten, ang bloglovin. Vi började ju följa varandra, men du började nog följa min till min gamla address ;) Glömde ju ändra det. Men det är fixat nu så det är bara o gå in o följa den "riktiga" ist :P haha



Blogg: http://amandaforsman.devote.se
2011-08-03 @ 00:08:03
amanda

gud vad kul för er! Ser jätte bra ut på filmen :)



Btw, vi började ju följa varandra på bloglovin, men du började nog följa min gamla adress, hade nt hunnit byta den då ^^ Men det ät bytt o fixat nu, så det är bara o gå in o följa igen lixom :)



Blogg: http://amandaforsman.devote.se
2011-08-03 @ 00:11:42
Linn - hästblogg

Åhh älskar den där känslan när allt känns perfekt när man inte haft självförtroendet.. När man bara flyger över hindrena som man varit så rädd för! Underbar känsla :D



Blogg: http://terika.blogg.se/
2011-08-03 @ 00:38:21
Amanda

svar: Älskar oxå helosan! Funkar på allt verkligen. Särskilt till mular, dom blir som sammet efter ett tag :)



haha, såg nu att båda mina kommentarer hade kommit upp ^^ Min dator laggade lite, så jag fick skriva om allt, men nu kom det tydligen upp ändå ? :s



Blogg: http://amandaforsman.devote.se
2011-08-03 @ 00:45:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback