Mina rosetter

Visst är Nääs rosetten tjusig som jag fick på Nääs? Skulle inte tacka nej till lite fler rosetter ;) Dom flesta är Clear Rounder vilket jag tycker är tråkigt. Dock har varje rosett en historia om man säger så ;) Den röd-vita är då från Nääs där jag var med på utbildningshoppningen på Hoffman. Den gula är från skol-DM med Shannon där jag kom 3:a i stilhoppning. Den röda är från Toleryd på omhoppning. Kom fyra. Och den gröna är från Wiebo på Sir Walter där jag kom 5:a. Resten är CR. Vill ha fler rosetter från andra ställen :(

Sen har jag två medaljer också från Skol-dm och Sir Walter.

Kommentarer
Evelina

Super fin blogg och söta hästar !:D

Lust att följa varandra via bloglovin ? :)



Blogg: http://evemey.blogg.se/
2011-08-13 @ 20:26:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback