Svar på frågestund

Här kommer mina svar på den lilla frågestunden.

Postat av: Louise

Vilka är dina favoritbloggar? både "kända" o "okända" ?
- Jag gillar Sara Carlssons och Ponnysanning. Mindre känd så gillar jag DEN och DEN

Ska du hyra Hoffman nästa sommar med? Elr fortsätta hyra han hela året?
-Det lutar mot att jag hyr han nästa sommar.

Hur ser Hoffmans foderstat ut?
-Han äter gräs dygnet runt. 5 dl havre + 1/2 liter vatten (ungefär) + 3 msk salt

Vad har ni för underlag o boxen?
-Spån

Kan inte du göra en film om hur det ser ut i ert stall?
-Jo det kanske jag kan?
Postat av: Emma

kommer du från kina? du ser lite kinesisk ut..
- Nej men du gör! :D

Postat av: Annelie

vilka bloggar läser du och vad tycker du om dom?
- Jag läser nämare 11 bloggar så..
vem har gjort din design?
- Jennifer, jag och Emma

hur kan du ha så många läsare och kommentarer?
- Det tycker jag verkligen inte att jag har! Har knappt några läsare ^^

Postat av: Tove

hur lång är du?
- Jag är 164 cm

Postat av: Vilja

bor du på gård?
- Nej det gör jag inte, jag trivs här med radhus men hade inte tyckt det var fel att ha hästgård!

Postat av: Daniela

Hur stor är Hoffman?
- Han är 153 cm i mankhöjd

Postat av: Sofia

hur länge har du ridit och haft häst?
- Jag har ridit i 4 år och har aldrig haft en egen häst




Kommentarer
tove - fotoblogg

coolt, jag är också 1.64 lång ;D



Blogg: http://tovespage.blogg.se/
2011-08-07 @ 16:11:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback