2011

Ja, nu är vi här mot årets slut. Vad kan jag säga om året? Kommer jag ihåg allting. Sjääälvklart.
Vad som hände i Januari bl.a:
- Jag och Joanna startade upp Ponnysanning
- Började i Avancerade på Wiebo
- Red min medryttarhäst Tilly


Vad som hände i Februari bl.a:
- Horse Show med Joanna
- Åkte skidor i Åre
- Red på ridskola och hade Tilly måånga dagar i veckan

Vad som hände i Mars bl.a:
- Hade Allédisco
- Jag och Joanna var i Holland
- Tog bort Bilddagboken
- Hade filmkvällar och var ganska sammansvetsade med klassen
- Jag slutade rida Tilly

Vad som hände i April bl.a:
- Red Alfina och Amulett väldigt ofta. En sjukt underbar film hittar ni HÄR
- Tog hand om 3 par föl, tömkörde osv.
- Sov på Ryggebol Gård med Joanna och Annelie
- Red Klara Brodals häst Cooga

Vad som hände i Maj bl.a:
- Red på ridskola
- Hängde mycket hos Annelie med hennes medryttarhäst Sid.
- Funderade på att börja på Nääs
- Såg riktigt många bra filmer som Easy A och Never say Never
- Färgade mitt hår blondt
- Red Alfina och Amulett + 2 dagar på ridskola
- Fick information om Hoffis:

"Hej! Hoffman är en väldigt nyfiken kille som är positiv till allt, både det han kan och det som är nytt för han. Han är ingen häst som brallar iväg om det är nåt okänt han möter, positiv som sagt. Så du kommer få en ur go kille att ha hand om i sommar. Mvh Madde"

Vad som hände i Juni, bl.a:
- Tävlade en dressyrtävling och kom delad 4:a
- Hämtade världens finaste häst ♥
- Var i Frillesås
- Hade en helt underbar månad. Tog vara på varenda dag med min häst

Vad som hände i Juli bl.a:
- Red på nätterna runt omkring Tollered och mötte massa folk
- Drogade Paradise Hotel
- Badade med hästarna hela tiden
- Såg Super8
- Var i Frillesås med Joanna och Emma och gjorde en himmelsk middag, SJÄLVA:

Vad som hände i Augusti bl.a:
- Hoppade utbildningshoppning på Nääs
- Hyrde om Hoffman och flyttade till Ryggebol med honom
- Hoffman blev kniv stucken precis innan vi åkte i hagen..
- Färgade mitt hår blondt igen
- PONNY SM ♥

Vad som hände i September bl.a:
- Jag fyllde 15 år
- Vi avslöjade oss på Ponnysanning
- Åkte till Svensk Ridsport med lovely Disa med kollektiv trafik
- Färgade mitt hår blondt

Vad som hände i Oktober bl.a:
- Red gamle Baileys
- Hoffman fick mask
- Hade massvis med tacoskvällar med M,I och J
- Stressade över gymnasieval
- Vann skol-dm!
- Rakade Hoffman
Vad som hände i November bl.a:
- Såg Breaking Dawn med Ina
- Åt julbord
- Färgade håret brunt
- Fick Iphone 4
- Tävlade Clear Round med Hoffman
- Var hos pappa i Holland

Vad som hände i December bl.a:
- Hade galen fest hos Disa när hon fyllde år
- Firade julafton med dom bästa
- Fick snö
- Hade riktigt goa dagar med Amanda
- Färgade håret mörkare

Detta är bara några av sakerna jag gjort under dessa 365 dagarna. Nu väntar 365 dagar till. Tagga!!!!!!!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback