Hack

Provade mitt nya hackamore på H idag. Har inte ridit i ridhuset på 6 dagar så det var ju lite ovanligt att jag gjorde det idag.
Han kändes super fin att rida. Sökte sig framåt nedåt och gick fint för att vara första gången.
Han var ganska pigg men frustade glatt hela tiden = en avslappnad häst
Ibland var han lite slarvig när jag inte hade bett. Han fick fel galopp några gånger men då bytte vi bara.
Vi red i 40 minuter och finast var han i slutet.
Jag kommer definitivt rida med hackamore fler gånger.
Detta ridpasset var mest som en provridning men Hoffman var ruskigt duktig. Mysis!
Dagens H oufit:
- Event damasker
- Catago bakskydd
- Hackamore
- Showmaster ridtäcke
- Showmaster schabrak
- Swarowski pannband

Kommentarer
Peggy

Hur uttalar man hackamore? :)



2011-12-25 @ 23:32:21
Sarah

Svara gärna på Emilias fråga på våran blogg!



Blogg: http://islandstravare.blogg.se/
2011-12-26 @ 09:52:26
Anonym

Å vad söööt!! <3

www.miragrifo.wordpress.com



Blogg: http://miragrifo.wordpress.com
2011-12-30 @ 10:30:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback