14 juli

Red ut med Terese och Joanna idag. Vi hade tur med vädret för när vi red regnade det inte någonting och var hyffsat varmt. Gjorde ordning Hoffman ordentligt innan. Vi red i skogen idag, mycket stigar, klättring och nedförsbackar. Inte så mycket galopp+trav vill säga. Joanna red Baileys som vi tar hand om nu. Jag ska rida honom imorgon vilket jag hoppas går bra! Hoffman skötte sig som vanligt men var väldigt trött. Gick runt och gäspade, orkade inte öka traven och var lite okoncentrerad.

Så efter ridpasset ställde jag in honom i boxen och där står han fortfarande. Ska åka med mamma och ta ut honom strax, ska försöka pricka in när det inte regnar hyper mycket. Han har fått stå där i 2,5 timma nu så jag tror vi får åka om en halvtimma drygt :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback