Dagens hopppass

Hoppade idag! I början var han riktigt fin men sen i mitten innan vi hade börjat hoppa började han backa och slänga med huvudet. Så jag gick in för att hämta hans remont så han skulle lyssna bätte. Började på småhinder för att allt skulle sitta. Han vägrade på ett hinder och var lite vinglig i början men sedan gick det mycket bättre. Han är väldigt pigg och blir ganska stressad i vissa situationer och jag för tillfället klarar inte dom situationen på ett bra sätt utan bli oftast sur vilket jag måste träna på! Sen höjde vi hindrena lite när allting gick bra. Jag är hopprädd av mig men jag hoppade 85 cm. Jag är så jäkla stolt över mig själv och Hoffis! Han vinglade inte mot det och jag var jätte glad eftråt. Blir lätt att han vinglar, tänker stanna, hoppa kråksprång osv. Men detta passet gick super :D Travade av honom efter dom två högre hindrena och sedan skrittade vi av ute. Han blev inte så svettig idag heller, as bra :)

Bild från dagen.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback