Dagens ridpass

Pappa och Eveline hängde med till stallet runt 10. Pappa fick ta in Hoffman och så hjälpte alla till med att borsta bebisen. Sen red jag ut i 5-10 minuter för att skritta fram. Kom in igen i paddocken med ett mål: ha kul. Jag tänkte mycket på min sits och märkte en stor skillnad på både mig och Hoffman. Jag blev mer noggrann och kom åt honom mer. Han lugnade ner sig mycket mer, trampade under sig fint och gick för en gång skull inte med nosen in i bringan. Hoppade två små hinder som ni ser på ritningen nedan bl.a. Red lite olika vägar men en av vägarna är på ritningen. Det gick verkligen super bra, jag var noga med sitsen och höll inte på att tänka på formen. Noggranna vägar och han lyckades ha rätt galopp och jag lyckades att ha den stadig och fin. Jätte duktiga var vi båda två!♥ Sen fick pappa och Evelina prova. Då blev det nästan bara skritt och ganska mycket halter. Hoffis var super duktig och detsamma med pappa och Eveline. Jag är verkligen jätte nöjd och det är tur att jag inte red nu för här i Frillesås åskar det. Sjukt bra ridpass!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback