Dagens ridpass - Småskutt

Red i paddocken idag. Skrittade fram ganska länge. Han var väldigt spänd i början, som en liten fjäder. Men lugnade ner sig efter ett tag. Travade runt tills han skulle lyssna bra på mig och att min sits skulle vara korekt. Hoppade små hinder på 40 cm och Hoffman tyckte det var riktigt roligt! I början var han vinglig, fick korsgalopp och var inte så sväng bar men senare på ridpasset gick det riktigt bra och vi kom på några härliga språng. Hoppade också ett hinder på 50-60 centimeter för att kolla av och det gick också super! Hade en väldigt härlig känsla under hela ridpasset. Inget gick så fel att jag blev sur utan tog det med ett leende. 

Dagens knäppis: Jag och Joanna skulle byta hästar. Joanna kom upp på Hoffman och 2 sekunder efter gör Hoffman världens bockning och Joanna flyger som en vante. Haha, så jäkla knäpp så vi böt tillbaka och då var han snäll! :D Tror helt ärligt inte att han gillar Joanna...;)
Charmig bild! :)

Kommentarer
camelia karova

Intressant blogg!

Allt bra? :)



Blogg: http://karova.blogg.se/
2011-07-26 @ 00:56:44
ida

hej följa varan via bloglovin ?:)

kram



Blogg: http://iiiden.blogg.se/
2011-07-26 @ 02:57:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback