Dagens:

Red ut med Johanna och Joanna! Jag red Baileys, Joanna red Rulett och Johanna red Hoffman! Vi red fjärilsrundan till att börja med. Dock bytte Johanna häst med Joanna efter ett tag då hon var lite små rädd för Hoffman, haha. Hon ville ta det lugnt men vi tog det inte lugnt för 5 öre :D En vild ridtur. När vi kom ut ur skogen tog vi vägen mot Wiebo. Stannade efter ett tag för att hästarna var svettiga. Tog av sadeln och lät dom beta. Sen hoppade vi upp och red tillbaka för att hästarna var trötta. Haha, kan ju säga att Baileys hade älga skritt, trav och galopp vägen hem. Pigg som satan och ett väldans fint steg. 

När vi kom tillbaka valde jag att ställa Hoffman i boxen då Joanna uppfattade han som trött. När Baileys och Rulett gick ut så tog Hoffman en djup suck och ställde sig och kissade. Han var nog lite små spänd :) Om ingen vänlig själ tar ut honom runt 6 får jag åka upp ;)

Jag & Baileys!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback