Rid tur i Tollered

Hej! Dagen var total mysig innan och efter vi åkte till stallet. Vi var i stallet vid halv tio och skulle då ta in dom och borsta dom. Red barbacka och Annelie och Joanna red två på Bullen. Så klockrent. Red in till Tollered och Spånet blev inte rädd för någonting, varken bilar eller läskiga föremål. Dock var han lite fundersam för en bro men shit happens. Det blev mest astfalt. Träffade på Johanna och hon ledde oss till en sjö i Tollered. Helt perfekt sjö där jag och Joanna ska bada mycket snart. Gick ner med Hoffis till magen och jag blev dygn blöt, haha. Mycket djupare än i Lensjön. Träffade på Samuel och Gabbe så dom fick rida. Jätte duktiga! :D Ramlade av en gång på Hoffis också. Var ganska mycket gräs där så jag galopperade runt och så gjorde han världens bock och jag satt barbacka. Lyckat där ;) Ramlat av han 6 gånger nu. Wiho... Men sen var han über duktig. Travade och galopperade lagom mycket. Dock lite spänd när det var lite mycket folk där. 

Red sedan hem på långa tyglar och kom till stallet halv 12. Härliga sommar ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback