Sofia tipsar: Serier

Den här sommaren är väl inte den varmaste och kanske då inte den mest fartofyllda. För er som inte har något att göra tycker jag att ni ska göra som mig. Nörda serier till klockan 3 på natten. Här har jag 3 tips för dig:

  • Glee. En serie som handlar om några ungdomar som lär sig att lyssna till sitt hjärta och följa sina drömmar. En lär sig att våga stå för att han är homosexuell, en lär sig att acceptera att han sitter i rullstol, en blir gravid och massa fler saker! En livfulld serie med massa musik! Härliga covers på bl.a Don't Stop Believin' och Telephone. Gillar du musikaler och high school är detta något för dig! :)
  • Sex and the city. En serie om 4 stycken singel tjejer som varierar mellan att njuta av singellivet eller vara fast i ett krånglit förhållande. På den här serien sitter jag som klistrad. Skrattar, gråter och blir förvånad hela tiden. Så himla härliga avsnitt och jag är kär i alla karaktärer. Me like!
  • Paradise Hotel Danmark. Visst, detta kan väl inte räknas som en serie. Mer som en party dokusåpa. Men herregud. Jag är fast! Såg 20 avsnitt på en dag = 5 timmar i sträck. Har nog gråtit ett helt badkar fullt när jag kollat på det och skrattat så jag har fått säkert 6 pack. En serie som är så himla värd att se. Min favorit och kommer alltid att vara det. Kan ni gissa om jag har börjat gilla Danmark?!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback