Visste ni detta om mig?

Tänkte dra den vanliga "Visste ni detta om mig"-listan. Fick komma på lite random saker men den här listan är ett måste i bloggvärlden. Right? ;)

Visste ni att...

  • Jag planerar jätte mycket innan skolstarten att jag ska vara jätte ordningsam och duktig i skolan men när jag väl är där så skiter det sig. I åttan var jag väldigt bekväm av mig. Pluggade kanske 5 gånger allt som allt. Fuskade på läxförhören och så vidare. Men den här gången blir det skärpning! 9:an ska jag vara skötsam i.
  • Jag får panik om jag betalar godis för t.ex 17 kronor. Jag måste alltid nå upp till ett jämt tal. Om jag köper godis för 21 kronor måste jag köpa för 9 kronor till. Så är det bara.
  • Jag kollar aldrig på TV
  • Jag gillar knappt någon mat längre utan slarvar mycket med det. Äter mig inte mätt och gillar nästan bara specifika saker. Gillar inte t.ex. potatis. Usch!
  • Jag är väldigt glad att jag slingade mitt hår blont. Som ni ser på bilden nedan är mitt hår råttfärgat och helt ingen frisyr, blä!

Kommentarer
malin åsenlund

Hejsan. Otroligt snygg blogg! Ska vi följa varann via bloglovin? :)



Blogg: http://malinasenlund.se
2011-07-26 @ 14:13:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback