Dagens ridpass - Felizia + Cheyenne

Red två lektioner idag. Både på Felizia och Cheyenne.

Felizia:
Hoppade självständigt, 4 stycken i paddocken då dom andra red ut. Tränade för på söndag att göra lite snäva svängar och prövade på några omhoppningssvängar. Kändes dock inte hundra och jag får väl rida + ryta hela söndagen, haha. Helst inte film då alltså ;) Tänkte inte ett skit på dressyren utan mer att hon skulle vara framme för skänkeln och spöt.

Cheyenne:
Hoppade med henne också. Dock var mer noggrann. Gjorde skänkelvikningar + öppna när vi red självständigt innan och hon gick faktiskt riktigt fint vissa stunder. När vi hoppade blev jag jätte nöjd med mina vägar och allting bara stämde. Hon var bra framåt och lyssnade fint för skänklarna. Duktig Cheyenne!

Jag och Cheyenne år 2009 :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback