Fredag

Känns skönt att behöva fundera vilken dag det var innan jag skrev rubriken.

Nu ska jag börja packa och sedan sover jag hos Joanna. Blir nog toppen uppdatering idag då jag har med mig datorn. Får la inte hoppas att jag vaknar lika sent imorgon som idag. Vaknade halv två idag av att både Peter och Joanna stod i mitt rum. Joanna hade tydligen ringt mig och knackat på rutan och gjort jag vet inte vad. Mamma var totalt orolig och Peter hade åkt från Göteborg och trodde jag har typ dött. Snacka om att överreagera ;) Lite ovanligt för mig att vakna så sent kanske...
Bild på när jag är nyvaken. Bjuder..

Kommentarer
Jennifer

bra att du blev nöjd <3<3<3



Blogg: http://jenniferochklara.blogg.se/
2011-06-17 @ 21:42:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback