Presentation

Tja :) Det är jag som heter Sofia! Jag driver en annan blogg som heter sofiajoanna som jag  då driver med min bästa kompis, Joanna. Tänkte att jag kunde prova på att ha en till blogg. Får se hur det blir men det är en värt ett försök! För er som inte vet vem jag är så är jag 14 år och ska fylla 15 år i höst. Går då i 8:an i en sjukt skön klass om jag helst inte vill lämna om ett år! Min blogg kommer handla om allt mellan hästar till kläder. Jag har två medryttarhästar som jag delar med Joanna. Sen rider jag 2 gånger på ridskola så man kan säga att stallet är mitt andra hem. Om jag inte är i stallet är jag med mina underbara vänner eller pluggar. Mitt liv är fullt upp och jag älskar det. Hoppas att du kommer gilla min blogg! :) Glöm inte följa mig via bloglovin om du gillar den!

bloglovin

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback