Resultatet

Framridningen:
Var där långt innan så han skritta fram och rida ordentligt. Han kändes kolugn och helt nöjd med att vara på tävling. Han var svårlastad idag som vanligt men det hör inte så mycket till.

70 cm:
Vi var felfria till hinder nummer 5. Där rev JAG med foten, hahaha. Så himla klantigt och fult. Hela hindret välte. Något jag ångrar att jag inte höll in mina ben eller kom rakare mot hindret. Men man lär sig av sina misstag. 70 cm var lågt för Hoffis och han var lite slö och oförsiktig. Men,men. Nöjd var jag med honom! :D

80 cm:
Här var vi felfria till hinder nummer 4 (vatten hinder) då HAN gjorde fel. Jag gjorde helt korrekt men han hoppade inte av som han skulle. Men,men. Felfria resten och 80 cm var inte heller några problem. Önskade att vi var där lite senare så att han skulle vart allärtare!


Kommentarer
Felicia T.N!

Men det var väl bra :) kul! Super söt häst btw, är der din på headern? :)

kram felicia



Blogg: http://teamnyrk.blogg.se/
2011-11-14 @ 16:49:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback