STOOOORM

Herregud vad det blåser! Skulle inte förvåna mig om jag blåser bort när som helst. Hoffman har stått inne hela dagen med sina kompisar då det har varit klass 3 varning. Känns skönt och tryggt då det hade varit pest för en häst att varit ute i storm (ett träd kan ju dessutom fälla ner). Jag har inte varit i stallet idag än utan mamma har åkt till honom och gett honom insläpp och vatten så söt som hon är. Ska vid 9 cirka åka till stallet, mocka, fixa mat, mocka och mysa med Hoffis. Ska ge kväll så det är därför jag är där så sent ;)

Hur gjorde ni med era fyrbenta kompisar idag?


Andra dagen jag hade bebis

Kommentarer
Elvira

Fin blogg,allt bra? :)



Blogg: http://elviraasliv.blogg.se/
2011-11-27 @ 19:12:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback