Stress med stort S

Herregud så jag har stressat. Nu är jag äntligen hemma. Vi slutade klockan 2 idag och jag typ sprang hem. Sedan tog jag cykeln till stallet och cyklade för allt jag var värd. Tog in Hoffman och hoppade upp barbacka (hann inte sadla). Red sedan intervaller på slingan. Blev lite flängridning för han var så pigg och då går det inte att sitta så bra barbacka. Plus att han är sjukt obekväm att sitta på :p Fick i alla fall riktigt bra galoppfattningar och det blev från skritt hela tiden. Duktigt! Skulle rida mer om jag hade tid men red bara i 30 minuter inkl. fram och avskrittning. Sedan tog jag ut han i hagen och cyklade hem. Herregud... Sitter här nu och ska ner och äta och fixa mig. Sedan blir det att ta 16.46 tåget. Nice :D


Kommentarer
Ponnyskruttarna

Just nu har vi fototävling på bloggen. Vore roligt om du ville vara med! :)

http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/11/17/fototavling-3/



Blogg: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
2011-11-19 @ 10:59:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback