Hoffman 26/10

Red i ridhuset idag. Det duggade ute så hade ingen lust att rida i paddocken. Var ju på hoppträning så där fick jag inspiration från en övning, dock gick det inte fullt lika bra för mig som det gick för dom ^^ Jag värmde upp i trav och galopp. Där lät jag honom mest rulla på. Inga större krav. Sedan kom jag in på små volter. Jag hade ställt upp 4 upphöjda bommar på en volt med 16 m avstånd på diametern. Runt varje bom gjorde jag små volter och där fick han jätte fint. Sedan kom jag in på volten i galopp. Han slarvar så otroligt när det är så lågt så jag fick använda spöt några gånger och peta på rumpan. Övade också på att byta galopp. Det gick väl..sådär ;) Jaja, han blev svettig och trött och han skötte sig fint delvis.

Paint skills:


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback