Mina tankar inom gymnasiet

Var ju på gymnasiemässan idag och det var ruskigt intressant men också väldigt mycket information att bearbeta. Jag har väldigt mycket funderingar nu men känner mig ändå ganska säker. Detta är vad jag tänker på:

Donner gymnasiet - Samhäll inriktning beteendevetenskap

Lerums gymnasiet - Samhäll inriktning beteendevetenskap
Lerums gymnasiet - Samhäll inriktning media
Lerums gymnasiet - Ekonomi inriktning juridik

Drottning blankas gymnasiet - Samhäll manegment

Dessa tre skolor verkar riktigt bra men som sagt är Öppet hus väldigt, väldigt viktigt. Då går man på magkänsla och väljer det gymnasiet och den linjen man vill spendera i 3 år. Detta kommer bli riktigt spännande och jag är taggad till 1000. Om jag väljer Donner så är det höga intagningspoäng. Men vill man kan man!!


Kommentarer
Sofia

POLHEM! :D



2011-10-11 @ 19:26:18
Karin

Håller mad Sofia! Polhem är den bästa skolan :D



2011-10-14 @ 13:17:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback