Ponny-SM

Ett minne som jag inte glömmer i första taget var resan till Ponny-SM. Fan vad kul det var. Jag, Disa och Joanna åkte dit från Alingsås med tåg och buss. Vi har aldrig varit där men det tog inte alls lång tid att hitta. Vi bodde på ett rötet Ryttar hotell som var svin kallt. Men med dom bästa vännerna var det sjukt kul ändå. Grymt fina ekipage!! Älskar ju att se på b-ponnysarna. Absoluta favoriten. Dom enda vi kände där var ju Nicholai och Alex. Men vi såg en hel del som vi kände igen. Bl.a Sofie, Nicole, Olivia och Lisa från Ponnyakuten. Sen såg jag Elvira, Klara och Isabella. En skön resa och extremt roliga tävlingar som måste göras om!


'

Kommentarer
Sara- Hamreryttarna

Var ni där :O

Jag med! :D Men visste ju inte vilka ni var där, så vet inte ifall jag såg er eller inte :(



Blogg: http://hamreryttarna.blogg.se/
2011-10-07 @ 18:26:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback