Skol-dm 2010

Jag tävlade skol-dm förra året och ska göra samma sak imorgon. Skönt att missa skola för att rida ;) Jag vet och hoppas att det kommer gå något bättre än förra året. Gick sjukt dåligt. Red en väldigt seg ponny vid namn Shannon. Seriöst, hon gick knappt framåt. Jag stod i lätt sits innan hindrerna och var ganska hopprädd. Det roliga var att jag fick minus poäng för att Shannon bröt av till trav, men det var snarare jag som gjorde det för att få rätt galopp. Pust... Jaja. Ni kommer få film imorgon kan jag lova er ;)

Ska bli kul att se om jag får ponny eller häst. Har inte ridit ponny på år och dar och jag pallar verkligen inte en seg häst när jag rider en sådan pigg häst till vardags. Let's see helt enkel ^^

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback