Svar på tal

Jennie Ohlson ([email protected]) om Har nyss trimmat Hoffmans man. Mycket snyg...:
hej! vilken storlek är det på ditt gröna schabrak från hööks och vilken storlek på sätet har du (på sadeln)? och tror du att strl. full på huvan kan passa en stor c eller liten d ponny med "normala" öron? :)

Hej Jennie :) Jag har storlek full och en liten sadel men det passar alldeles utmärkt. Jag väljer att ha storlek full på alla mina schabrak för att det passar på både ponnys och hästar! På huvan tror jag du ska vara försiktig. Jag har en grön huva från Hööks (hör ihop med det gröna schabraket) i storlek full. Hoffman har gigantiska öron men ändå är huvan något stor. Han är också stor häst så välj hellre cob! Kram :)



Kommentarer
Jennie Ohlson

Tackså mycket! ;D Super bra blogg föresten ;D



2011-10-26 @ 17:38:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback