Hoffman 24/9 - 2,5 h..

Idag stod det uteritt på schemat. Dock inte hur länge ;) Det blev att vara borta två och en halv timma med min underbara vän Amanda. Sjukt kul hade vi! Hoffman var jätte fin och sökte sig bra neråt (måste ju visa upp sig lite). Red i ett väldigt högt tempo och för en gång skull blev Hoffman svettig. Sken-galopperade nästan hela tiden och Hoffman tyckte det var riktigt roligt. Amanda red sin b-ponny Gwen som är ursöt och också fruktansvärt pigg så dom försvann iväg i världens fart och jag var väl som en vante på Hoffman. I slutet red vi lite på travbanan och släpade fram ett hinder. Hästarna tyckte inte det var mindre kul om man säger så. En riktigt lyckad ridtur med massa prat om exakt allt möjligt ♥

Efter ridpasset spolade jag av honom och strechade. Kom på sedan att jag hade varit i stallet från 13-18.00. Herregud...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback