Shopping

Det var verkligen hur lätt som helst att ta sig till Hööks. Gick direkt bussar som var anpassade efter tågen hela tiden! Jag och Annelie kommer bli stammisar till Kållered ;) Som sagt gick det på ganska mycket pengar idag men mamma och pappa ska ge mig pengar för skorna sedan för jag lade bara ut så länge ;) Egentligen skulle jag köpa ridskor för mina är söndriga men jag ska istället lämna in dom till skomakaren och få dom fixade.

Detta köpte jag:
Reflex damasker
Reflex ländtäcke
Ridkängor

Ridskorna köpte jag i en väldigt stor storlek så att jag ska få plats med tjocka strumpor. Dom är hur sköna som helst och stilrena. Det finns bara 40 stycken kvar så jag var tvungen. Det är gosigt ludd inuti och vattenavisande sula. Riktigt bra med andra ord :D





Kommentarer
Jennifer

Köpte också dem vinterkängorna, asgoa! :D



Blogg: http://jennifergingtorp.blogg.se/
2011-09-21 @ 15:53:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback