Lista

När vaknade du imorse?
Svar:
06.40, skulle iväg och fodra hästarna.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Hitta mjukiskläder, haha

Vilket humör är du på?
Svar:
As chill! Love life ♥ Skrattade så jag grät idag på uteritt med Alicia. Herregud vad det var kul..

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor och en randig tröja

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej, smärtfti =)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Kött med bearnessås!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Jag får barnbidrag på 800 och sedan blogglön

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Köper inte på mitt kort utan tar ut pengar ifrån det..

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook har jag som startsida så!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Sängen

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde städa mitt rum!

 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback