Måndag

Hej! Har ni haft en bra dag? För mig har dagen varit väldigt bra. Började dagen med ett möte om ridprofil. Vi var ett härligt gäng på 19 tjejer som kommer bli roliga att lära känna! Jag vet om några och dom är riktigt duktiga! Kommer även träna för Sandra Björneland och Pia Kihlander som är trevliga och bra tränare. Problemet blir väl det där med häst för min del. Försöker hitta någon jag kan låna men vet inte om det kommer gå. Min blivande medryttarhäst är skadad vilket gör det hela problemet mycket större. Riktigt besviken då det är lite delvis därför jag väljer den här skolan... Men jag får hålla ögonen öppna för andra hästar men det ser inte jätte ljust ut :(
 
Annars har dagen rullat på. Gick i skolan från 12.20 - 15.20 med 3 lektioner. Franska, ekonomi och samhäll. Inte direkt dom roligaste lektionerna. Svenska och engelska är mina favoritämnen - lätt! Efter skolan följde en klasskompis med hem från skolan och vi pluggade lite samt bakade chokladbollar. Mycket gott och tjockt, haha! Kan dock unna mig det 1000 gånger om då vi har intensiv idrott vilket betyder idrott 3 gånger om veckan + att jag ska rida på ridprofilen på onsdagar. Vem kommer bli fit for fight? I alla fall. Nyss gick jag och mamma till grannen för att hon skulle kolla på min engelska läxa. Hon och hennes man pratar nämligen engelska och eftersom jag vill nå högt betyg där gäller det att vara bäst redan från start. Hon hjälpte mig och nu är mina 3(!!) engelska läxor redo att lämnas in imorgon. Nu har jag inte så mycket att göra. Tänkte dra till Joanna förut men hon var på gymmet så ska nog gå till Julia, min granne, och se om hon är hemma. Får passa på när jag är klar med alla mina läxor! Imorgon börjar jag dessvärre 08.20 med joggning ute. HEJ TRÖTT.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback