På hönö

Tjoho vad jag reser! Efter en underbar weekend i Frillesås tar jag 20.46 tåget till Göteborg för att möta upp Ina med familj! Var lite på Göteborgs kalaset men åkte strax därefter till Hönö där gosi Ina har flyttat in! Sjukt! 15-åriga Ina har flyttar hemifrån. Hit kommer jag åka många gånger. Fint, fräscht och hemtrevligt om något. Här ska det ordnas fester, mohaha!

Imorgon åker jag, Ina och 2 andra fina vänner till Göteborgs kalaset och sen på eftermiddagen ska jag ta hem sakerna från stallet (!!). Har inte gjort det än... Ska kollas vad som ska sparas och vad som ska slängas. Hålla in tårarna så gott som det går när jag åker dit. Saknar min bästa vän... Sen måste jag också packa för Holland som jag åker till på torsdag. Gash, snacka om att utnyttja sista sommarlovsdagarna. Pusssss!!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback