Svar på frågestunden

Ebba
 
Hej sofia! Här kommer mina frågor:
 
Bor du i kungsbacka? :)
Svar: Nej jag bor inte i Kungsbacka. Har dock sommarställe i Frillesås som ligger lite utanför Kungsbacka. 
När kommer Hoffman tillbaka till dig? :)
Svar: Till nästa sommar antagligen
Vilken månad fyller du år i? :)
Fyller år 2 september!
Din favorit blogg?
Svar: Har ingen direkt favoritblogg utan läser när jag känner för det! Men vänners bloggar är alltid roligast!
Här kommer lite this or that!
Spån/torv
ridhus/ridbana
www.orksryttarna.blogg.se/hamreryttarna.blogg.se
ponnysanning.se/sofialovee.blogg.se
Det va mina frågor! Älskar din blogg :) Kram!
Tack så snällt. Kram!
 
Fia
Varifrån hyrde du hoffman? :)
 Svar: Jag hyrde han från Ölandsberg.
 
Hanna
Kommer du låna Hoffman igen? När?
Svar: Ja det kommer jag göra. Till sommaren antagligen.
Hur kändes det när Hoffman åkte tillbaka?
Svar: Det kändes som om jag inte var hel. Det var helt fruktansvärt. Vill aldrig vara med om det igen..
Vem är din bästis?
Svar: Åh har så många fina vänner och dom vet vilka dom är. Älskar dom så mycket ♥
Bästa hästen du har ridit ? Utom hoffman
Svar: En welsh cob storhäst som var ung och ganska oerfaren. Men oj vilken kapacitet hon hade. Bra ridskolehäst då hon ville röra på sig hela tiden men tror dock hon passar bättre privat.. Lavendel, som hon heter, ser ni på bilden nedan när jag red henne på ridlägret. Annars Sammy! Lille skimmeln jag har ridit nu 2 gånger. Sikken utmaning och rolig ponny. Så himla glad att jag fått chansen att rida honom då och då!
Bästa dagen i ditt liv?
 Svar: När jag och Joanna skulle hämta Hoffman och Rulett. Våra allra första egna hästar. Gud vad vi var nervösa!
Anonym
Varför tar du inte stallplats på Prk?
Svar: För jag har ingen häst att ställa där. Skulle dessutom inte ställa min häst på en ridskola med mycket folk.
Vem är Sammy?
Svar: Mina kompisars häst som är otroligt snälla och låter mig rida honom!
Kmr du typ hyra en häst under vintern och Hoffman på sommarn?
Svar: Nej, kommer ha medryttarhäst men kommer nog hyra Hoffman på sommaren.
 
Cassandra
Hur gammal va du när du började rida? :)
 Svar: 11 år. Alltså 2007!
Julia
Vad ska du gå för linje på gymnasiet i höst?
Svar: Jag ska gå ekonomiprogrammet på Lerum med ridprofil. Det vill säga rida 2 gånger i veckan för riktigt bra tränare och få betyg i det.
Vem är det du ska provrida?
Svar: På onsdag ska jag provrida ett unghäst sto. Spännande!
Hur känner du Linn Olsson?
Svar: Genom Ponnysanning.
 
 
Emmy
Vem är den där sammy?
Svar: Som sagt. En ponny jag får rida för snälla familjen Johansson!

Kommentarer
Emma

Jag hyr med min ponny från Ölandsberg! :D

Svar: Jasså? Vem? :D
Sofia Anderberg



Blogg: http://ponnyflickornas.blogg.se
2012-08-07 @ 12:43:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback