Vad har jag gjort i sommar? AUGUSTI

Sista månaden. Guuauuh, AUGUSTI. Fattar ni?! 8 månader har gått sedan nyår. Herregud!!
 

Var i Frillesås mycket. Hade skönt och njöt av att koppla av och tänka på annat.
 
Åkte till Ullared med mamma och spenderade flera tusen. Haha man blir så lurad av att tro att allt är billigare för det blir bara dyrare eftersom man köper så fruktansvärt mycket!
 
Fick hem detta armbandet som betyder så himla mycket! Bästa inköpet i sommar.
 
Var hos Sammy mycket! Himla kul i Partille och få rida gamle mannen som passar perfekt!
 
Provred min blivande medryttarhäst som gick super bra!
 
Var på stor 18-års fest som var kul!
 
Sjukaste jag gjort under sommaren. Sovit ute! Under stjärnorna med Emelie. Asså GUUUD! Grymma!
 
Var i Frillesås med dessa töser. Grymma sommarlovsdagar med god mat och varma bad. 
 
Åkte även till Hönö med rumpestumpen men det var ju nyss! Och nu i skrivandes stund sitter jag hemma och tidsinställer detta inlägg nu när jag är i Holland med min kusin. Jippey! Har haft ett grymt sommarlov bortsett från vissa delar men jag är grymt nöjd!!
 
Vad har du gjort? =)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback