Varit i stallet

Hej hopp! Hur mår ni allihopa? Sommarlovet snart slut eller? Uääk. Börjar på måndag klockan 11 på en helt ny skola. Ingen återvändo. Tänkte göra en sammanfattning av sommarlovet på bloggen som tidsinställt när jag sitter på flyget imorgon. Måste fräsha upp mig lite, kommer inte ihåg allt jag har gjort..

 
Har varit i stallet ganska nyss med mamma. Vi packade ihop allting och putsade upp lite grejer. Och jag säger bara det. JÄKLAR vad jag har samlat på mig grejer på 1 år. Flera träns + delar, bett, 8+ täcken, skydd, lindor, sommargrejer, medel...gaaash. Hela bilen blev proppfull. Vad ska jag spara?! Har slängt ett schabrak, reflextäcke och boots för det var sönder och schabraket var fult (överkonsumera, ja), haha.. Men nu är allt hemma i alla fall och jag ska åka iväg med täckena till Sussies Häst&Fritid och betala en slant så att hon tvättar dom. Ska även ta mig tid någon dag och putsa min träns!
 
Detta plus mycket mer som redan var i bilen xD

Kommentarer
Hilda

Kan du inte ha bloppis?



2012-08-15 @ 20:24:27
Linnea

Om du har något tredelat eggbett med gummi är jag intresserad :) annars får du också gärna ha en liten bloppis, kram!



2012-08-15 @ 21:24:17
Alma

Du kanske skulle kunna öra en bloopis på de saker du inte kommer använda igen, men du kan ju spara saker som du får användning för i framtiden :)



Blogg: http://barbacka.blogg.se
2012-08-16 @ 10:33:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback