2012-12-17

Nu är det endast en vecka kvar till julafton! Känns det inte som att det här året har gått otroligt fort? Det gör det alltid men nyårsafton känns nästan som det förra veckan. Vips så försvann året 2012. Julen tycker jag är den mysigaste årstiden på året. Man är med sin familj, äter god mat och får julklappar - vad mer kan man begära?
 
Skoldagen idag har gått snabbt. Började på morgonen med ett prov i ridprofilen. Hade prov på sitsen, hjälperna och utbildningsskalan som ständigt upprepas när vi har lektion. Jag tyckte det kändes bra men vi får väl se när resultatet kommer efter jullovet. Fick även tillbaka mitt engelskaprov där jag hade 119 glosor. Fick 119/119! Haha, så det kändes super. Innan jag fick gå hem för idag så avslutade jag dagen med ett många sidor långt ekonomiprov. Kändes dock bra och jag hoppas på att få en fin bokstav på det här provet, haha!
 
Nu sitter jag och chillar. Skriver bara om skolan hela tiden, har prov imorgon också. Haha nästan komiskt. Men på onsdag har jag jullov och då kan ni förvänta er fina bilder här på bloggen. Ska be mamma ta kort när hon hänger med i helgen när jag rider. Ska bli så kul att visa Jackpot för er! Nu ska jag slita mig från datorn och möta upp Ellen och Otto (hennes pojkvän) så ska vi spela pingis och käka något gott. Mys! :*
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback